1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بسیاری از علاقمندان موسیقی پاپ، این خواننده را به خاطر موسیقی و فیلم زیبای " بادیگارد" می شناسند. او که متولد 9 اوت 1963 بود،  متاسفانه در 11 فوریه 2012، درست در شب قبل از برگزاری گرمی، در هتل هیلتون بورلی هیلز، در سن 48 سالگی، درگذشت. پلیس هنوز علت مرگ او اعلام نکرده است. اما با اطمینان کامل ذکر کرده که نشانی از قتل پیدا نشده است. به هر حال تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد.

ویتنی هیوستون نه تنها به خوانندگی مشغول بود، بلکه به بازیگری، تهیه کنندگی فیلم و همچنین مدلینگ نیز مشغول بود. آهنگهای او در سال های دهه ۸۰ و ۹۰ شهرت بسیاری کسب کرد.

به یاد این خواننده خوش حنجره، شعر بسیار معروف این خواننده "همیشه دوستت خواهم داشت" در زیر نوشته شده است :

If I should stay,

I would only be in your way.

So I'll go, but I know

I'll think of you every step of the way.

 

And I will always love you.

I will always love you.

You, my darling you. Hmm.

 

Bittersweet memories

that is all I'm taking with me.

So, goodbye. Please, don't cry.

We both know I'm not what you, you need.

 

And I will always love you.

I will always love you.

 

 

I hope life treats you kind

And I hope you have all you've dreamed of.

And I wish to you, joy and happiness.

But above all this, I wish you love.

 

And I will always love you.

I will always love you.

I will always love you.

I will always love you.

I will always love you.

I, I will always love you.

 

You, darling, I love you.

Ooh, I'll always, I'll always love you.

دیدگاه‌ها  

+1 # سمیه 1390-11-23 11:36
وای نه
آخه چرا مرد؟
:((((
دلم سوخت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # kiana 1390-11-23 11:37
akhey
javoun bud ke
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # moh3en 1390-11-23 11:37
تازه تو هفته پیش دانلود کردم آهنگشو
واقعا ناراحت شدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # farnaz 1390-11-23 12:36
شایعه که نیست؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سیما 1390-11-24 10:11
به نقل از farnaz:
شایعه که نیست؟؟؟؟

نه بابا شایعه نبود
همه جا پر شد
:(
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # nikit 1390-11-23 21:04
man nemishnakhtameshun!
alan koli moshtagh shodam beram in ahango dl konam
meeeeeeeeeeeerc
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی جدید تصویر امنیتی

  • نسوز و بساز، عکس بذار و ببر!
    نسوز و بساز، عکس بذار و ببر! اتو یکی از آن دست وسایلی است که تقریبا همه ما با آن همیشه سر و کار داشته‌ایم. ممکن است در این میان خاطرات تلخی را هم با سوزاندن لباس محبوب‌مان در زیر این دستگاه‌های داغ تجربه کرده باشیم، تجربه‌ای که این روزها و به واسطه فناوری‌هایی چون OptimalTemp کمپانی فیلیپس، به دست فراموشی سپرده شده است. حال به همین خاطر قصد داریم تا یک مسابقه جذاب که با همکاری فیلیپس و شکوفا الکتریک، نماینده رسمی این شرکت در ایران برگزار می‌شود را در اینجا برای شما شرح دهیم تا شاید یکی از برندگان خوش شانس این رقابت جالب شوید.
    ادامه مطلب...

سینما

نامزدهای اسکار 2014

۱۶ ژانویه، کریس هیمسورزت و شریل بون ایزاکز، فهرست نامزدهای جوایز اسکار امسال را اعلام کردند. کلاهبرداری آمریکایی و جاذبه، هر یک با ده نامزدی در صدر نامزدهای جوایز اسکار امسال قرار دارند. فیلم کلاهبرداری آمریکایی در هر چهاررشته بازیگری نامزد شده است. کریستین بیل، ایمی آدامز، بردلی کوپر و جنیفر لارنس ستاره های این فیلم اند. این فیلم جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم در رشته کمدی یا موزیکال را برد و ایمی آدامز و جنیفر لارنس برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن نقش اول و مکمل شدند. جاذبه، فیلم سه بعدی ای که جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی را برای آلفونسو کوارون را به ارمغان آورد، او را در لیست نامزدهای اصلی اسکار بهترین کارگردانی در کنار استیو مک کوئین (۱۲ سال بردگی)، دیوید اوراسل (کلاهبرداری آمریکایی)، الکساندر پین (نبراسکا)، و مارتین اسکورسیزی (گرگ وال استریت) قرار داده است. ساندرا بولاک، بازیگر اصلی این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن نقش اول شده است. رقبای او ایمی آدامز (کلاهبرداری آمریکایی)، کیت بلانشت (جاسمین غمگین)، جودی دنچ (فیلومنا) و مریل استریپ (اوت: شهرستان اوسیج) اند. لیست کامل نامزدها را در پایین ببینید. ۱۲ سال بردگی که به تازگی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم شد، در ۹ رشته نامزد شده است. در میان بخت های بهترین فیلم، می توان به کلاهبرداری آمریکایی، کاپیتان فیلیپس، گرگ وال استریت ساخته مارتین اسکورسیزی، و نبراسکا، فیلم سیاه و سفید الکساندرا پین درباره پیرمردی که لاتاری مشکوکی را برنده می شود، اشاره کرد. همچنین کلوپ مشتریان دالاس، که در نامزدهای بفتای بریتانیا به کلی نادیده گرفته شد، Her (او)،فیلومنا، ۱۲ سال بردگی و جاذبه در میان لیست ۹ تایی نامزدان جایزه اسکار بهترین فیلم هستند. لئوناردو دی کاپریو با فیلم گرگ وال استریت، بروس درن با فیلم نبراسکا، کریستین بیل با بازی در فیلمکلاهبرداری آمریکایی، اجیوفور با بازی در ۱۲ سال بردگی، و متیو مک کوناهی با بازی در کلوپ مشتریان دالاس از جمله بخت های اسکار بهترین بازیگر مرد هستند. جنیفر لارنس که سال گذشته برای بازی در فیلم دفترچه امیدبخش ساخته دیوید او راسل برنده اسکار بازیگری شده بود، امسال برای بازی در نقش رزالین، زن غیرقابل پیش بینی یک کلاهبردار - با بازی کریستین بیل- نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده است. سالی هاکینز (در جاسمین غمگین)، لوپیتا نیونگ او (در ۱۲ سال بردگی)، جولیا رابرتز (در اوت: شهرستان اوسیج)، و جون اسکویبز (نبراسکا) رقبای او هستند. نامزدهای بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برکاد عبدی ( کاپیتان فیلیپس)، بردلی کوپر (کلاهبرداری آمریکایی)، مایکل فسبندر (۱۲ سال بردگی)، جونا هیل (گرگ وال استریت) و جارد لتو (کلوپ مشتریان دالاس) تشکیل می دهند. هشتاد و ششمین دوره مراسم جوایز اسکار روز دوم مارس در لس آنجلس برگزار می شود. لیست کامل نامزدها بهترین فیلم کلاهبرداری آمریکایی ۱۲ سال بردگی کاپیتان فیلیپس کلوپ مشتریان دالاس جاذبه او (Her) نبراسکا فیلومنا گرگ وال استریت بهترین کارگردان آلفونسو کوارون، جاذبه استیو مک کوئین، ۱۲ سال بردگی الکساندر پین، نبراسکا دیوید او راسل، کلاهبرداری آمریکایی مارتین اسکورسیزی، گرگ وال استریت بهترین بازیگر مرد نقش اول کریستین بیل، کلاهبرداری آمریکایی بروس درن، نبراسکا لئوناردو دی کاپریو، گرگ وال استریت جیتویل اجیوفور، ۱۲ سال بردگی متیو مک کوناهی، کلوپ مشتریان دالاس   بهترین بازیگر زن نقش اول ایمی آدامز، کلاهبرداری آمریکایی کیت بلانشت، جاسمین غمگین ساندرا بولاک، جاذبه جودی دنچ، فیلومنا مریل استریپ، اوت: شهرستان اوسیج   بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برکاد عبدی، کاپیتان فیلیپس بردلی کوپر، کلاهبرداری آمریکایی مایکل فسبندر، ۱۲ سال بردگی جونا هیل، گرگ وال استریت جارد لتو، کلوپ مشتریان دالاس   بهترین بازیگر زن نقش مکمل سالی هاکینز، جاسمین غمگین جنیفر لارنس، کلاهبرداری آمریکایی لوپیتا نیونگ او، ۱۲ سال بردگی جولیا رابرتز، اوت: شهرستان اوسیج جون اسکویب، نبراسکا   بهترین انیمیشن من چندش آور ۲ ارنست و سلستین منجمد باد برمی خیزد The Croods بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان زیبایی بزرگ، ساخته پائولو سورنتینو، از ایتالیا فروپاشی دایره شکسته" ساخته فلیکس فان خرونینگن از بلژیک عمر ساخته هانی ابواسد از فلسطین شکار ساخته توماس وینتربرگ از دانمارک تصویر گمشده ساخته ریتی پان دانمارک از کامبوج   بهترین ترانه تنها و تنها نه  Alone Yet Not Alone، از فیلم تنها و تنها نه، آهنگ از بروس براتون، شعر از دنیس اشپیگل هپی Happy، از فیلم من چندش آور ۲. آهنگ و ترانه از فرل ویلیامز مون سانگThe moon song  ، از فیلم او، آهنگ از کارن او، ترانه از کارن او و اسپایک جونز اوردینری لاو Ordinary love، از فیلم ماندلا؛ راه طولانی تا آزادی، آهنگ از پل هاوسن، دیو ایوانز، ادام کلایتون و لری مولن، ترانه از پل هاوسن لت ایت گو Let it go ، از فیلم منجمد، آهنگ و ترانه از کریستن اندرسن لوپز و رابرت لوپز

چند متر مکعب عشق

 افغان‌ها بیشترین تعداد مهاجران را در ایران تشکیل می‌دهند، اما سینمای ایران طی همه این سال‌ها چندان توجهی به مسائل و زندگی آنها نداشته و معدود مواردی می‌توان یافت که در فیلمی نقش افغان‌ها از حد یک نقش حاشیه‌ای فراتر رفته باشد. این بار اما با اثر قرص و محکمی روبرو هستیم که نقش اول آنها افغان های ساکن در ایران هستند: «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی که به تازگی نمایش موفقی در جشنواره دوبی داشت. نگاه انسانی فیلم بسیار درگیر کننده است و می تواند داستان جذابش را درباره سنت‌ها و مشکلات جامعه مهاجر افغان و نوع رفتار جامعه میزبان در کنار هم قرار دهد و به نتایج جالب توجهی برسد. فیلم از ابتدا به سراغ اصل ماجرا می رود: یک دختر افغان که با پدرش در حاشیه یک کارگاه دورافتاده در اطراف تهران زندگی می‌کند عاشق یک پسر جوان ایرانی است که در همان کارگاه مشغول به کار است، اما حرف زدن درباره این عشق و عیان کردن آن مشکلات زیادی به بار می آورد. در همین حال فیلم درباره کار غیرقانونی افغان ها در این کارگاه حرف می‌زند و مشکلات اقامتی آنها را در جامعه میزبان - در حد مقدورات؛ نه به شکل تهاجمی و جنجالی- می‌شکافد. رئیس این کارگاه که آنها را به کار گمارده، در مرز آدم خوب/ بد می‌ماند و فیلم به طرز ظریفی روشن نمی کند که او تنها در حال سوء استفاده از افغان‌ها برای پرداخت دستمزد کمتر است یا بیشتر به خاطر مسائل انسان‌دوستانه به آنها کار و مکان زندگی داده است. او جلوی قهرمان منفی داستان که افغان ها را لو می دهد می ایستد و در انتها سعی دارد به وصل این دو عاشق جوان هم کمک کند. اما فیلم دایره بسته ای را تصویر می کند که گریزی از آن نیست. میزانسن های بسته و حرکات دوربین حساب شده، تمام این کارگاه غیر انسانی را به صورت زندان تصویر می کند و افغان هایی که در آن کار می کنند به زندانیانی می مانند که گریز و گزیری از آن ندارند. دو صحنه پناه بردن افغان ها به داخل یک لوله بزرگ برای فرار از دست نیروهای انتظامی، با مضمون روشنی و تاریکی کار می کند و دو دنیای متفاوت را در کنار هم قرار می دهد: پناه بردن به تاریکی و گریز از روشنایی بخاطر جبر زندگی. اما در صحنه دوم پدر دختر تصمیم می گیرد که از این تاریکی بیرون بیاید؛ دوربین از داخل لوله و تاریکی، او را نشان می دهد که به روشنایی می آید و در دیالوگ تلخی به نیروهای انتظامی ای که آنها را محاصره کرده اند، می گوید که آنها به افغانستان بازخواهند گشت. نیروهای انتظامی به طرز غریبی از دستگیری آنها خودداری می کنند و قول شان را می پذیرند( شاید در راستای تلطیف مضمون فیلم درباره رفتار ایرانی ها با افغان ها که فیلم بتواند اجازه ساخت و نمایش داشته باشد.) اما فیلم در ادامه گریز از این دایره بسته را ناممکن جلوه می دهد. افغان ها در حال بستن بار خود برای بازگشت به افغانستان هستند، اما این دختر و پسر عاشق قصد ندارند به تقدیر نه چندان ناخوشایندشان برای جدایی تن دهند. از این رو برای بار آخر در کانتینر متروکی که در گوشه ای قرار دارد ملاقات معصومانه ای دارند. فیلم در انتها برای خوشایند تماشاگر باج نمی دهد؛ برعکس داستانش را به تلخ ترین شکل ممکن به پایان می رساند. کانتینر با فضای بسته اش به گور تاریکی بدل می شود که عشاق را در خود جای می دهد. فضاسازی سکانس آخر، توانایی فیلمساز را در اوج نشان می دهد: استفاده درست از صدا( ضربه های جهان بیرون به دنیای معصومانه آنها که تنها صدای مهیب اش را می شنویم و فریادهای کمک خواستن آنها نشنیده می ماند) و تاریک شدن ذره ذره صحنه تا تاریکی مطلق آن، تماشاگر را در گور ناخواسته شخصیت های اصلی شریک می کند. در نبرد تاریکی و روشنایی، ما در تاریکی می مانیم، اما فیلم با یک صحنه رویایی وصال را میسر می کند و در دل تاریکی به روشنایی می رسد؛ گیرم تنها در حد یک رویای شیرین. 
مروری بر هنر در هفته دوم آبان مرور بر هنر هفته آخر آذر ماه مصاحبه با فریبا جدیکار به بهانه حضورش در فیلم شبانه روز پرفروش ترین فیلمهای سینمای ایران در سالی که گذشت حضور پر رنگ فیلمهای ایرانی در جشنواره فیلم ونیز امسال

انتخاب سردبیر

تئاتر

" بادها به نفع کودکان می وزند "

تئاتر " بادها برای که می وزند " به کارگردانی چیستا یثربی ، به نفع انجمن حمایت از حقوق کودکان روی صحنه می رود.

بادها برای ما می وزند

"بادها برای که می وزند"، شرحی است از هراس های یک انسان. از آسیب های فردی و اجتماعی. از امنیتی که کمتر پیدا می شود. چیستا یثربی عواید یک اجرا از این روایت را به انجمن حمایت از کودکان تقدیم کرده است. در این گفتگو به گوشه ای از دغدغه های این کارگردان در مورد زنان و کودکان اشاره می شود.
نگاهی به نمایش خانمچه و مهتابی اثر اکبر رادی "پایکوبی اسب ها پشت پنجره 2 " در برج آزادی تماشای تئاتر در خانه تانگوی تخم مرغ داغ رفع توقیف شد چه نمایش‌هایی در ایرانشهر به صحنه می‌روند؟

مطالب تصادفی

موسیقی

مدونا با 45 تریلی به ترکیه می آید!

مدونا خواننده زن آمریکایی قرار است در شهر استانبول کنسرت برگزار کند ولی اجرای این کنسرت کمی با جنجال روبرو شده است. یکی از این جنجالها خبرهایی است که خود این خواننده آنها را تایید کرده است. علاوه بر هزینه های ترکها خود مدونا به همراه ۳ هواپیما و ٤٥ تریلی حامل وسائل مربوط به اجرای کنسرت به استانبول خواهد آمد. باری که مدونا همراه خود خواهد آورد معادل ۹۰ تریلی است! گفتنی است استانبول اولین ایستگاه تورنمنت اروپایی خواننده آمریکایی خواهد بود. این خواننده و تیمش که همراه خود همه چیز حتی مبلمان پشت صحنه را خواهند آورد، قرار است غذا و نوشیدنی را نیز خودشان تهیه کنند. به همین دلیل تنها چیزی که از برگزارکنندگان در ترکیه دارند، یخچال است.  قرار است فرد با تجربه ای در ترکیه در زمینه مواد غذایی، مدونا و اکیپش را راهنمایی کند. مدونا درخواست کرده تا اتاق پشت صحنه اش با رنگ قهوه ای مفروش شود. بنا به خواسته مدونا در این اتاق گلهای طبیعی قرار داده خواهد شد. سالن فیتنس نیز از دیگر خواسته های مدوناست که در محل برگزاری کنسرت آماده می شود. برای سهولت رفت و آمد اکیپ فنی نیز در استادیوم محل کنسرت از ماشین های مخصوص زمین گلف استفاده خواهد شد.

بیانسه رکورد نامزدی در گرمی را شکست

با اعلام نامزدهای دریافت جایزه گرمی، «بیانسه» توانست دست به یک رکوردشکنی بزند و هم‌چنین «سام اسمیت» خواننده جوان بریتانیایی با شش رشته در صدر بایستد. نامزدهای اولیه جایزه گرمی ۲۰۱۵ را روز جمعه ۱۵ آذر، فرل ویلیامز و اد شیران به صورت زنده در یک برنا
جشنواره موسیقی زنان؛ اواخر خرداد در تالار وحدت از آتشی که جیم موریسون روشن کرد 50 سال گذشت ملیک می دانست چرا مولانا می رقصید قوالی تو را تا خدا می برد مادونا و کمک به زنان افغان و پاکستانی

پر بازدیدترین ها

هنرهای تجسمی

نمایشگاه نقاشی ندا تولایی در گالری سین

نمایشگاه نقاشی ندا تولایی  در نگارخانه سین افتتاح شد. علاقه مندان می توانند تا تاریخ 30 آبان ماه برای بازدید از نمایشگاه به نگارخانه سین مراجعه کنند.

دختران روی پل رکورد شکست

تابلوی دختران روی پل، اثر ادوارد مونک، نقاش اکسپرسیونیست نروژی در یک حراجی به بهای ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروخته شد. به گفته حراجی ساتبیز، این تابلو پس از \\\"جیغ\\\" گرانترین اثر این نقاش اواخر قرن نوزدهم/اوایل قرن بیستم است که حراج شده است. \\\"جیغ\\\" که مشهورترین اثر مونک است در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۲۰ میلیون دلار فروخته شد. \\\"دختران روی پل\\\" که روز دوشنبه در نیویورک حراج شد در سال ۱۹۰۲ ترسیم شده است. ساتبیز پیش‌بینی می‌کرد که این تابلو بیش از ۵۰ میلیون دلار فروخته شود. \\\"دختران روی پل\\\" هر بار که به حراج گذاشته شده رکورد قبلی فروش خود را شکسته است.   این تابلو نخستین بار در سال ۱۹۹۷ حراج شد که ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروخته شد و سپس در سال ۲۰۰۸ نزدیک به ۳۱ میلیون دلار به فروش رفت. ادوارد مونک (۱۸۶۳ - ۱۹۴۴) آفرینش هنری را از اواخر قرن نوزدهم شروع کرد، زمانی که هنوز آخرین نقاشان امپرسیونیست مانند پل گوگن و ونسان ون‌گوگ فعال بودند. او از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هنرمندان تاریخ هنر جهان به شمار می‌رود. زندگی تلخ و دشوار او با سبکی کاملا شخصی و نوآورانه در آثارش منعکس شده است. مونک در آخرین سالهای قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم، به راهی تازه قدم گذاشت و با نوآوری‌های خود از پیشقراولان سبک اکسپرسیونیسم شناخته شد.
نمایشگاه نقاشی پونه جعفری نژاد سهراب سپهری رکورد شکست رونمایی از کتاب زندگی ،عشق و گم‌گشتگی: نقاشی های علی اکبر صادقی نمایشگاه نقاشان معاصر ایران با عنوان آفرینش عکسهای بی نظیر از ایران زیبا

ادبیات

فردوسی؛ مردی که می دانست نمی میرد

نام فردوسی که می آید من به نام خودم فکر میکنم. به واژه هایم ، به آواهایم، به لالایی هایی که به گوش من و نسل در نسل پیش از من آشناست. نام فردوسی که می آید، من به ما بودنمان فکر می کنم، به اروند رود، به خیج فارس ، به ابوموسی. نام فردوسی که میاید به یاد زیرکی میافتم و نام آوری و سترگی و ایستادگی. با شنیدن نام او پر از فروتنی میشوم در پیشگاه مردی که واژه هایم را به او مدیونم؛ مگر جز واژه ها چیزی هست که من و تو را " ما " کند، که زبانها و دلهایمان را یکی کند و لالایی هایمان را جاودان سازد و شعر هایمان را با آن بسازیم و خاطره هایمان را با آن تکرار کنیم و هویتمان را ماندگار؟ چه چیزجز واژه هاهست که به خاطرش برای نام خلیج  فارس برمی آشوبیم و سرود ملی مان را با آن میسازیم و برای گفتن دوستت دارم به یاریمان می آید؟ برای یاد کردن از مردی که واژه هایمان را به او مدیونیم اما کدام واژه به کار می آید که اگر او نبود بی تردید ما امروز پارسی نمیدانستیم. تنها کسی که در آن روزگار دور اما این راز را میدانست خودش بود، او میدانست که نمیمیرد و در تک تک واژه هایی که برای ما جاودان کرده، ماندگار میشود.

شعری از رهی

این بار در لادیزنگار، دوست خوش ذوق مان، با اسم " رهی" برای ما شعری زیبا فرستاده است. ضمن تشکر از ایشان از شما نیز دعوت می کنیم مطالب خواندنی خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود.
عذاب وجدان کودکانه زیستن دویستمین سالگرد مرگ منادی بی بند و باری دست ها فردا